תקנון לשימוש באתר מדיקלו

מטעמי נוחות נוקט התקנון בלשון זכר, ואולם כל הנאמר בו מתייחס לנשים ולגברים כאחד.

החברה הינה המפעילה של האתר על תכניו והשירותים הניתנים בו, במסגרתו ניתן מידע בנושאים רפואיים שונים

אשר מקורו ברופאים, אנשי מקצוע, מומחים, בתי עסק ובעלי עניין שונים (להלן: "האתר").

השימוש באתר על תכניו והשירותים הניתנים בו, מוצעים בכפוף להסכמה וקבלה של כל התנאים הכלולים בתקנון זה.

הגלישה באתר ו/או ההרשמה לאתר ייחשבו להסכמה לתנאים אלה:

  1. אין לעשות באתר ו/או במידע המתפרסם בו ו/או באמצעותו כל שימוש למטרות בלתי חוקיות.
     
  2. אין לפרסם או להעביר באמצעות האתר כל מידע שהוא שקרי, מעליב, משמיץ, מאיים, פוגע בפרטיות הזולת, פורנוגרפי, בעל אופי מיני, גזעני, או בלתי חוקי.
     
  3. הגלישה באתר ו/או הרשמה לאתר ו/או השימוש באתר מיועד ומותר לגילאי 18 ומעלה בלבד והמשתמש מצהיר כי הוא מעל גיל 18 שנה.
     
  4. אין לגלוש באתר ו/או לעשות באתר שימוש ו/או לרשום אדם אחר שלא בהסכמתו ו/או ללא נוכחותו בשעת הרישום ולאחר שהוסברו לו כל תנאי תקנון זה.
     
  5. הנהלת האתר אינה אחראית לטעויות ו/או אי דיוקים ו/או תוכן פרסומי ו/או מודעות ו/או "באנרים" ו/או מידע הנמסר באמצעות "צ'טים" ו/או כל מידע שנמסר דרך האתר והאחריות לכך היא על המפרסמים בלבד.
     
  6. המידע המופיע באתר לא בא להחליף בדיקה רפואית ו/או טיפול רפואי ו/או חוות דעת מקצועית ו/או תחליף לטיפול רפואי כלשהו ומטרת המידע באתר הינו לספק הרחבה של הידע האישי של הגולש בתחום הרפואה ו/או בכל תחום אחר, והמידע המתפרסם באתר תלוי בעובדות ו/או בנסיבות של כל מקרה לגופו ולכן יש להתייחס למידע בזהירות יתרה וכל הסתמכות על המידע הינו על המשתמש ו/או הגולש בלבד.
     
  7. חשוב להבהיר כי אין להסתמך על מידע הנמסר באתר ו/או דרך האתר, ובכל מקרה רפואי יש תמיד לפנות לרופא ו/או לבית חולים לקבלת המידע ו/או הטיפול הרפואי המתאים.
     
  8. החברה לא תהא כל אחריות בגין נזק ו/או מטרד אשר יגרמו לגולש, במישרין או בעקיפין, משימוש בשירות.
     
  9. החברה אינה אחראית לכל קשר בין אם וירטואלי ו/או חזותי שנוצר בין הגולש לבין מי מהמפרסמים ו/או הרופאים ו/או כל מוסר מידע אחר באתר, ועל כל גולש ו/או משתמש באתר לוודא באופן אישי ופרטי את מירב הפרטים אודות הצד השני, ועל הגולש ו/או המשתמש באתר לנקוט באמצעי זהירות מרביים על מנת למנוע פגיעה בגוף ו/או בנפש ו/או בקבלת מידע שגוי, בשום מקרה לא תהיה לחברה כל אחריות לתוצאות כל קשר כתוצאה משימוש באתר ו/או לכל נזק לרבות לנזקים כספיים, רגשיים נפשיים וכו'.
     
  10. גולש העושה שימוש באתר, מסכים כי הנהלת האתר תהא רשאית לשמור את מלוא הפרטים שנמסרים על ידו וכל מידע שיצטבר מגלישה ושימוש באתר אודותיו, לשם שליחת חומר פרסומי ו/או יצירת קשר עמו על ידי החברה ו/או כל גורם אחר, זאת ללא תשלום כל תמורה.
     
  11. הנהלת האתר רשאית להשעות, לחסום או להפסיק לאלתר את גישת הגולש לשירות אם יפר את תנאי התקנון.
     
  12. הנהלת האתר רשאית לעדכן את תנאי התקנון ו/או השימוש באתר מעת לעת, לפי שיקול דעתה וללא כל הודעה מוקדמת ו/או צורך במסירה של הודעה מראש ותוקפו של השינוי יחל מרגע פרסומו בתקנון ו/או באתר.
     
  13. כל זכויות הקניין הרוחני וזכויות היוצרים בקשר לאתר הם של הנהלת האתר בלבד.
     
  14. על התקנון יחול הדין הישראלי בלבד וסמכות השיפוט לגבי האתר הינו לבית המשפט ברחובות בלבד.

 

    


מחפשים תקנון לשימוש באתר מדיקלו ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך