מכשירי שמיעה מומלצים

תוכן ממומן

מכשירי שמיעה מומלצים

קרדיט: PIXABAY

קיימים סוגים שונים של מכשירי שמיעה אשר כל סוג מתחלק לאופן ההפעלה שלו ולצורה בה הוא מונח על האוזן או בתעלת האוזן. כדי לבחור מכשיר שמיעה עלינו להכיר את כל האופציות וכמובן לבדוק שהן נוחות לנו. מכשירי השמיעה מתחלקים גם לפי חברות וגם לפי סוגים: ITC, ITE, BTE ו- CIC. אלו הן האפשרויות הפופולריות ביותר בקרב מכשירי שמיעה קטלוג.

 

מכשירי שמיעה קטלוג – איך בוחרים?

מה בעצם מאפיין כל אחד מסוגי מכשירי השמיעה? השוני הוא הדרך בה מכשיר השמיעה מונח באוזן שלנו:

  1. מכשירי שמיעה מסוג CIC – מכשירי שמיעה אלו נמצאים בתוך תעלת האוזן (Completely in the canal). כמעט ולא ניתן להבחין במכשירי שמיעה אלו כיוון שהם מגיעים במידות זעירות וזהו יתרון משמעותי עבור מי שחש בושה בשימוש במכשיר שמיעה.
  2. מכשירי שמיעה BTE – מכשיר שמיעה זה מונח מאחורי האוזן (Behind the ear). סוג זה מתבסס על אוזניה מותאמת הכוללת מיקרופונים כיוונים, כפתורי ווליום, סוללה גדולה ויחסי התאמות נוחים. מכשירי שמיעה אלו כן בולטים לעין ונחשבים לאמינים במיוחד.
  3. מכשירי שמיעה ITC – מכשירים אלו בדומה ל-CIC נמצאים גם הם בתעלת האוזן (In the canal). עם זאת, הם יותר בולטים מאשר מכשירי CIC ופחות בולטים מ-BTE. היתרון הוא בשליטה על המכשיר, יש אפשרויות רבות, ניתן לווסת את עוצמת השמיעה בצורה נוחה והם יותר זולים מאשר מכשירי CIC. כמו כן, ניתן למצוא דגם דומה בתכונותיו אך לא בצורתו מסוג ITE שהוא מונח גם בתוך האוזן ורק חלק מזערי ממנו נגלה בקונכיית האוזן.

 

מכשירי שמיעה מחיר 2022

כאשר אנחנו מחפשים מכשירי שמיעה מחיר 2022 עלינו לקחת בחשבון את כל סוגי מכשירי השמיעה שציינו. המחיר הגבוה ביותר יהיה שייך למכשירי שמיעה CIC, המחיר מתחיל מכ-5,000 ש”ח ומעלה. המחיר עבור מכשירי שמיעה BTE יהיה נמוך יותר ויהיה החל מ-4,500 ש”ח ואילו מכשירי שמיעה ITC יהיו במחיר דומה של 4,500 ש”ח ומעלה, ברוב המקרים המחיר יהיה קרוב יותר למכשירי CIC. ריכזנו עבורכם שלושה דגמים מומלצים לשנת 2022:

 

מכשירי שמיעה מחיר 2022 – המומלצים

  1. מכשיר שמיעה מבית אודיפון, rega pico – מכשיר זעיר מטכנולוגיית CIC המבצע באופן מושלם סינון רעשים, חיבור למקור חיצוני ומסייע בתפקוד מקושי שמיעה קל עד קשה. מדובר על דגם קומפקטי, נוח לשימוש ומתיישב בצורה מושלמת ללא רעידות בזמן תזוזה.
  2. מכשיר שמיעה של חברת אודיפן – kami CIC, דגם מתוך סדרה של מכשירי שמיעה איכותיים. דגם זה מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת המבצעת סנכרון מלא בין מכשיר השמיעה למקור הזרמת תוכן עם סאונד משופר. כמו כן, המכשיר שמזהה סביבה ומתאים את הגדרות השמע בהתאם לכך.
  3. מכשיר שמיעה BTE 105 – דגם זה בעל סוללה עוצמתית המייחדת את חברת Bernafon. דגם זה הוא מבין הדגמים המתקדמים לשנת 2022 של חברת Zerena והוא מספק שלל פתרונות לרמות קושי שונות בשמיעה. המכשיר מאוד פשוט לתפעול, הוא בעל מגבר דיסקרטי מאחורי האוזן (BTE) והיתרון המשמעותי הוא שעבור 3 שעות טעינה תוכלו להשתמש במכשיר 24 שעות ללא הפסקה.

מחפשים מכשירי שמיעה מומלצים ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך