מומחה לבלוטת התריס

מומחה לבלוטת התריס – לפעילות מטבוליזם מושלמת

בלוטת התריס שייכת למערכת האנדוקרינית בגוף האדם, בלוטת התריס אחראית על חילוף החומרים בגוף, תפקידם של ההורמונים המופרשים ממנה הוא לקבוע את קצב חילוף החומרים, יש להם השפעה מכרעת על הצמיחה של הגוף, בעיקר בקרב ילדים ובהחלט ניתן לומר כי בלוטת התריס חיונית מאוד לכל המערכות בגוף האדם. רופא לבלוטת התריס יאבחן עבורכם את הבעיה, ימליץ על טיפול מתאים וינסה למצוא את הפתרון הנכון עבורכם. מומחה לבלוטת התריס יכול בעזרת הניסיון שלו והבדיקות החדשניות לפתור כמעט כל בעיה הקשורה בבלוטת התריס שעשויה לפגוע במערכות בגוף שלכם.

 

מומחה לבלוטת התריס – הבעיות השכיחות

בכל הקשור לבלוטת התריס, יש שתי בעיות עיקריות: פעילות יתר של הבלוטה ופעילות מופחת של בלוטת התריס. שני אלה עשויים לגרום לבעיות במערכת גוף האדם ולפגוע בחילוף החומרים. בלוטת התריס נקראת גם בלוטת המגן ורופא מומחה לבלוטת המגן תוכלו למצוא באתר ‘מדיקלו’ שמרכז עבורכם את כל המידע וכל אינפורמציה שאתם צריכים. ‘מדיקלו’ הוא פורטל מדיקלוים הגדול ביותר בישראל ותוכלו למצוא בו כתובות, טלפונים ופרטי התקשרות לקביעת תורים עוד היום.


מחפשים מומחה לבלוטת התריס ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך