איך מטפלים בירידה בחשק המיני בתקופת החגים

תוכן ממומן

worried-depressed-man-sitting-bed-with-hand-forehead

קרדיט: FREEPIK

מצד אחד, בתקופת החגים אנו נמצאים הרבה יותר בבית ופחות עסוקים בעבודה ומטלות שוטפות, מה שמשאיר לכאורה יותר זמן גם לכל הקשור ברומנטיקה וסקס. מצד שני, דווקא השהייה המרובה בבית והמתחים שיש לפעמים סביב ארוחות משפחתיות, אירוח והצרכים של הילדים – גורם לירידה בחשק המיני ולאי נעימות בין בני הזוג. כיצד אם כן ניתן להחיות את החשק המיני ולטפל בו בתקופת החגים? הנה כמה אפשרויות.

מה שבינו לבינה

אם אתם מנהלים זוגיות קבועה מזה זמן וחווים בתקופת החגים ירידה בחשק המיני, זה הזמן לנצל את בוא השנה החדשה ולפתוח את הנושא לדיון. נכון, לא תמיד נוח או קל לדבר על הסקס ועל כל מה שהוא מעלה מבחינה רגשית, מבחינת הרצונות וההעדפות, הפנטזיות והצרכים שלו ושלה. יחד עם זאת, אם לא תדברו על זה המצב פשוט יישאר כפי שהוא ואף עלול להתדרדר. שיחה כנה ופתוחה ככל האפשר בהחלט יכולה לסלול את הדרך לשינויים שיגבירו את החשק המיני. למשל, ייתכן שהיא תוביל להגדלת הזמן של המשחק המקדים, ליותר מגע רך ואינטימי שחשוב, לקנייה של בגד מגרה או אביזרי מין בחנות או באינטרנט, לניסיון של תנוחות חדשות במיטה, וכן הלאה. בכל מקרה, שיחה שעולה יפה עוזרת לתחושת הקרבה שהינה בסיס ליחסי אישות מהנים ומספקים.

תוספים טבעיים

יש די הרבה מזונות המקושרים עם הגברת החשק המיני, החל בסלרי ועד לג’ינג’ר, אותם לא קשה למצוא בשוק והם עשויים להועיל. יחד עם זאת, למי שמחפש מענה באמת אפקטיבי כנראה שלעיסת סלרי לא ממש תועיל, אלא עדיף להסתכל על שוק התוספים הטבעיים. יש תוספים ייעודיים עבור ירידה בחשק המיני המאגדים בתוכם כמה וכמה מרכיבים טבעיים שהתגלו במסורת ובמחקרים כמגבירים חשק מיני, משפרים את הזקפה, מגדילים את ההנאה מיחסי המין, ומכאן גם מגבירים את תדירותם. את התוספים הללו ניתן להזמין בקלות דרך האינטרנט ללא מרשם רופא, רק חשוב לוודא איזו חברה עומדת מאחוריהם, אילו מחקרים נערכו על מרכיביהם, וכמובן אישור של משרד הבריאות.

תרופות לחשק מיני

את עולם התרופות לחשק מיני לא צריך להציג. סביר להניח שכולכם כבר שמעתם על תרופות כגון ויאגרה או סילנדאפיל, אשר מגבירות את זרימת הדם אל הפין וכאן את הזקפה. בפני עצמן הן אינן מגבירות את החשק המיני, אך לפעמים עם הזקפה גם מתגבר החשק. יחד עם זאת, ראוי לציין כי תרופות אלו חייבות מרשם רופא ולעיתים יש להן תופעות לוואי.

מחפשים איך מטפלים בירידה בחשק המיני בתקופת החגים ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך