עדשות מגע חודשיות

תוכן ממומן

top-view-variety-lenses-accessories-with-hand

קרדיט: FREEPIK

עדשות מגע יכולות להועיל לאנשים שמתעמלים באופן קבוע ולמי שחשים לא בנוח להרכיב משקפיים.

קיימות עדשות מגע יומיות וחודשיות זמינות לרכישה, ויש להן לוחות זמנים שונים להחלפה. אנשים צריכים לוודא שהם פועלים בהתאם להוראות הטיפול בעדשות מגע כדי להפחית את הסיכון לזיהומים ובעיות עיניים אחרות.

כיום אנשים רבים ברחבי העולם בוחרים להרכיב עדשות מגע חודשיות מכמה סיבות: ראשית, עדשות מגע חודשיות מייתרות את הצורך להסתובב עם משקפיים. באמצעות עדשות מגע חודשיות תוכלו ליהנות מחודש שלם ללא התעסקות בקניית עדשות מגע. בנוסף, מחירם של עדשות מגע חודשיות זול בהרבה מעדשות מגע יומיות.

עדשות מגע חודשיות VS עדשות מגע יומיות

עדשות מגע יומיות חד פעמיות הן עדשות מגע שאנשים יכולים להרכיב פעם אחת ואז לזרוק. הרכבת עדשות יומיות / חד פעמיות יותר מהמומלץ עלולה לגרום לאי נוחות בעיניים ולסיבוכים. מסיבה זו, אדם צריך להשתמש בזוג חדש בכל יום.

עדשות מגע חודשיות, לעומת זאת, הן עדשות מגע שאדם יכול להשתמש בהן במשך 30 יום. אנשים עדיין צריכים להסיר אותם לפני השינה ולנקות אותם בתמיסת עדשות מגע באופן קבוע. הם צריכים גם לשמור אותם באריזת אחסון בין שימושים.

לעדשות מגע יומיות וחודשיות יש דמיון מרכזי אחד: שתיהן עדשות מגע רכות, בניגוד לעדשות מגע חדירות גז (RGP). עדשות מגע RGP עשויות מפלסטיק יציב. עדשות מגע רכות אינן יכולות לתקן את כל בעיות הראייה ועשויות שלא לספק את שיפור הראייה החד שעדשות מגע RGP יכולות.

איפה אפשר לקנות עדשות מגע חודשיות?

כיום ניתן לקנות עדשות מגע חודשיות בקלות בחנויות הפארם השונות או בחנויות האופטיקה שקרובות לביתכם. מלבד זאת ניתן גם להזמין עדשות מגע חודשיות אונליין. כל מה שעליכם לעשות הוא להחליט איזו סוג עדשה אתם צריכים אם עדשות מגע יומיות או עדשות מגע חודשיות. לאחר שבחרתם תוכלו לרכוש את העדשות ולהרכיב אותן.

בעת ההרכבה שימו לב כי אתם ממלאים אחרי הוראות היצרן. שימו לב כי אתם שומרים על העדשות כפי שהתבקשתם בהוראות על מנת לשמור על תקינות ההעדשה. במידה ואתם סבורים כי קיים פגם בעדשות, אל תרכיבו אותן. עדשות עם פגם או עדשות מלוכלכות יכולים להזיק לכם לעיניים. שימו לב כי אתם עונדים אך ורק עדשות שקניתם מיצרן מוסמך שלא יש את התנאים והאישורים הנדרשים למכור עדשות מגע.

לפני הרכישה מומלץ שתתייעצו עם האופטומטריסט או רופא העיניים שלכם.

מחפשים עדשות מגע חודשיות ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך