לראשונה בישראל – גני ילדים מחוטאים מקורונה ושפעות

ילד עם סינוסים

לראשונה בישראל – גני ילדים מחוטאים מקורונה ושפעות

מועצה אזורית נחל שורק היא הרשות הראשונה בארץ להשתמש בפיתוח החדשני של וירוסייף למיגור וחיטוי נגיף הקורונה (ונגיפים נוספים) מגני הילדים , מעונות היום ומרכזי קשישים.

המועצה הינה מועצה דתית חרדית חקלאית , בעקבות העליה החדשה בכמות הנדבקים מהמגזר החרדי והחשש לתושבי המועצה החליטו לחפש פתרונות יצירתיים לצמצום התחלואה.

את  הפתרון מצאו בבית חולים רמב”ם שם נמצא  פיתוח חדשני של חברת Virusafe הישראלית – מדובר על מכשיר המותקן במקומות סגורים ומחטא אוויר ומשטחים ביעילות. יעילותו של המכשיר הוכחה ב 99.9% במעבדת מחקר קורונה ברמב”ם כגורם משמעותי בהשמדת נגיפים בין אנשים השוהים במקומות סגורים.

הפיתוח קיים כבר 6 שנים והוא נמצא בשימוש בבתי חולים ובחדרי ניתוח  אך זאת הפעם הראשונה שהוא הותאם לחיטוי והשמדת נגיף הקורונה ולראשונה יעבוד גם במוסדות חינוכיים.

כפיילוט התנסות במכשיר, החליטה המועצה האזורית נחל שורק לרכוש ולהתקין את המוצר בחלק ממוסדות החינוך, מעונות יום, מרכז יום לקשיש וחדר הישיבות בבניין המועצה.

אם אכן המכשירים יוכחו כיעילים הם יוצבו בכל מוסדות החינוך השונים.

נחל שורק היא הרשות הראשונה בארץ שרכשה והתקינה בחלק ממוסדות החינוך ומוסדות ציבור את מכשיר הוירוסייף (Virusafe) המצמצם את כמות הנגיפים ומאפשר שהיה בחדר נקי ומחוטא מוירוסים.

 

אלי אסקוזידו ראש המועצה:

*נגיף הקורונה הציב בפנינו משימה קריטית: לדאוג לבטיחות ולבריאות התושבים שלנו. וכך, מתחילת משבר הקורונה הקדמנו את שאר הרשויות ברכישת מסכות לתושבים וחיפשנו עוד ועוד דרכים לשמור על האזור שלנו נקי מקורונה.

אני גאה להמשיך להיות מוביל וחלוץ בתחום זה ולעשות הכול, ביחד עם חברי המועצה, כדי למצוא את הפתרונות היעילים ביותר שיאפשרו לנו לשמור על בריאות הציבור ולחזור כמה שיותר מהר לחיי שגרה”*

מחפשים לראשונה בישראל – גני ילדים מחוטאים מקורונה ושפעות ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך