לימודי נטורופטיה עכשיו זה הזמן

תוכן ממומן

קרדיט: FREEPIK

בעולם שלנו שבו אנו עסוקים עד מעל לראש בעבודה, לימודים ושאר דברים שמטרידים אותנו. רבים מאתנו מבלים במשך שעות בין ארבע קירותיו של המשרד ויוצאים לטיולים משפחתיים אחת לשנה. אבל מתי בפעם האחרונה יצאתם באמת אל הטבע לא במסגרת פעילות כלשהי, אלא כדי להתחבר אליו באמת? מתי התבוננתם בעץ או יצאתם לטיול בים? מכל מקום, ישנם לימודים שלמים אשר מאפשרים לכם להתחבר מחדש אל הטבע וכמובן לעצמכם. אז בדיוק עכשיו זה הזמן להתחיל ללמוד נטורופטיה.

לימודי נטורופטיה – נעים להכיר

בין אם השתחררתם מהצבא ואתם עדיין לא סגורים על הכיוון שלכם ובין אם אתם מעוניינים לבצע הסבה מקצועית, לימודי נטורופתיה הם לימודים שמתאימים לכל מי שרוצה למצוא את הכוח הפנימי החבוי בו ולהראות את הכוח הזה לאחרים. בזכות החיבור אל הטבע, לימודי נטורופתיה פותחים בפנינו עולם ומלואו. הם מאפשרים לנו להתחבר למי שאנו באמת, לעבור תהליך עם עצמנו ומעניקים לנו את הכלים שיעזרו לנו לטפל באחרים.

מדוע כדאי להירשם ללימודי נטורופתיה?

בעולם שבו מוצעות לנו התמקצעויות רבות, לא קל למצוא את התחום שיתרום לנו יותר מכל. במקרה זה נטורופתיה היא תחום מרתק ומעניין שתורם לנו יותר ממה שאנו חושבים. אלה כמה סיבות טובות ללמוד נטורופתיה:

  • זיקה לרפואה המודרנית – הרפואה הקונבנציאלית תופסת מקום רב בחייו של האדם. אנו מוקפים במכשורים רפואיים, בתרופות ובשאר תכשירים שצריכים לעזור לנו להרגיש טוב יותר ולרפא מחלות. אבל גם לאור כל המחקרים, היום מבינים שחשוב לשלב בין הרפואה המודרנית לזו המסורתית, והנטורופתיה בכללה. כי אם הרפואה המודרנית מטפלת בעיקר בסימפטומים של המחלה, הרי שהנטורופתיה באה לטפל באדם עצמו ומסייעת לו לגלות את הכוחות החבויים בו לצורך ריפוי.
  • תהליך עצמי – נטורופתיה דורשת מהלומד לעבור תהליך עם עצמו, לפני שעוברים לטפל באחרים.
  • לימודים שעוזרים לאחרים – אין הרבה לימודים שבאים לעזור לאנשים אחרים, ולימודי נטורופתיה הם הלימודים שעושים זאת. לאחר הלימודים ניתן להקים קליניקה פרטית ולעזור בטיפול במחלות שונות כמו אלרגיות או דלקות מפרקים.
  • מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה – לימודי נטורופתיה אינם רק העשרה עצומה לנפש ותרומה גדולה לסביבה, הם גם אינם משאירים את הבוגרים ללא עבודה. ברגע שהבוגרים מסיימים את הלימודים, באפשרותם להשתלב במגוון רחב של מקומות תעסוקה כמו בתי אבות, מוסדות טיפוליים, אשפוזי יום, מוסדות שיקומיים, בתי חולים, ארגונים וכדומה. יש כאלה שבאים להתלמד בקליניקה ופותחים קליניקה עצמאית משלהם.
  • תחום מרתק – כל מי שמגיע ללמוד נטורופתיה לא מצטער על כך, שכן מדובר בלימודים מעניינים ומרתקים.
  • להתפתח וללמוד יותר – לאחר לימודי הנטורופתיה הבסיסיים ניתן להמשיך ללימודים מתקדמים ולצבור עוד ידע שיעזור בריפוי המטופלים.

היכן ניתן ללמוד נטורופתיה?

קיימים מוסדות שונים ומגוונים בהם ניתן ללמוד נטורופתיה, אבל אם יש מוסד שעושה את ההבדל הוא מכללת מעינות לרפואה משלימה. מדובר במכללה מקצועית, אמינה ואיכותית אשר מציעה לכם לימודים רבים בתחום הרפואה המשלימה ובכללם גם לימודי נטורופתיה. מכללת מעינות מיועדת לנשים, והיא פועלת במשך 17 שנה כדי להעניק לכל הלומדות את ההכשרה הראויה שתהפוך אותן למטפלות מהשורה הראשונה. הלימודים במכללה מועברים בצורה מקצועית והאווירה בה נעימה וביתית.

 

מחפשים לימודי נטורופטיה עכשיו זה הזמן ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך