חדש ולראשונה בישראל! תואר ראשון B.Sc ייחודי בדימות רפואית

תוכן ממומן

3d-medical-background-with-male-figure-with-brain-virus-cells

קרדיט: FREEPIK

הידעתם כי יש ביקוש גבוה למומחים בתחום הדימות הרפואי? מחפשים מה ללמוד ומעוניינים לרכוש מקצוע מבוקש ויוקרתי כדי לפתח קריירה וליהנות מיציבות תעסוקתית? אם כן, כדאי לכם להכיר את מסלול הלימודים החדש והייחודי מסוגו בתחום הדימות הרפואי.

חדש ולראשונה במדינת ישראל, מעתה גם אתם יכולים ללמוד תואר ראשון B.Sc בדימות רפואי. מסלול הלימודים החדש משלב בין תואר אקדמי רב תחומי במכללה מובילה ומוכרת לבין הכשרה קלינית ורכישת מיומנויות מקצועיות ומעשיות. תוכנית הלימודים כוללת התנסות מעשית המהווה חלק בלתי נפרד מההכשרה המקצועית בתחום הדימות והרנטגנאות, את ההתנסות המעשית מתחילים כבר בסמסטר הקיץ של שנת הלימודים הראשונה.

ראוי לציין כי בשנים האחרונות חלה התקדמות מרשימה ומואצת בתחום הדימות הרפואי וזאת בשל ההתקדמות הטכנולוגית המהירה. עם זאת רוב האנשים אינם מכירים את מקצוע הדימות לכן הם לא מודעים לחשיבות הדימות הרפואי ולתפקיד המשמעותי של המומחים המבצעים את בדיקות ה-CT, ה-MRI וכדומה. הבדיקות המתקדמות יותר משפרות את שירותי הרפואה והן הפכו לחלק משמעותי ומרכזי באבחון ובטיפול הרפואי המוצע כיום.

כיום המכשירים החדשים והמתקדמים טכנולוגית מסוגלים לבצע סריקה מלאה של כל הגוף בשניות ספורות ובאיכות מדהימה. לנוכח ההתקדמות הטכנולוגית חלה עליה משמעותית בשימוש במכשירי הדימות הרפואי, לכן יש צורך הולך וגובר במומחים בעלי ידע עדכני.

הייחוד של התואר לעומת קורסים ותארים אחרים בתחום

תוכנית הלימודים לתואר ראשון B.Sc בדימות רפואי היא ייחודית מסוגה, התוכנית מאושרת על ידי המלג.(והקניית התואר מותנית באישורה) בוגרי מסלול הלימודים יכולים להשתלב בקלות ובמהירות כעובדים מן המניין בתחום הדימות הרפואי, מיד לאחר סיום הלימודים וההכשרה הקלינית המעמיקה. הייחוד של תואר B.Sc בדימות רפואי לעומת קורסים ולימודים מקבילים לתואר בתחום זה הוא שיתוף הפעולה הייחודי מסוגו בין המכללה לבין מוסדות הבריאות ובתי החולים. בנוסף על כך, זהו מסלול לימודים ייחודי המשלב ידע אקדמי מעמיק ורב תחומי, כלים הנחוצים למחקר ומיומנויות פרקטיות ומעשיות בבתי החולים המובילים בארץ.

בוגרי תוכנית הלימודים זוכים לתואר אקדמי מוערך ולהסמכה מקצועית בתחום הדימות. השילוב הייחודי בתוכנית זו מקנה יתרונות רבים לסטודנטים ולבוגרי המסלול, ובוגרי התוכנית זוכים לעדיפות ברורה בקרב המעסיקים בגלל הידע העדכני שלהם, ההכשרה הקלינית הממושכת בבתי החולים והמיומנויות שהם רכשו במהלך ההתנסות המעשית.

כדאי לדעת כי במסלול הלימודים לתואר ראשון בדימות רפואי כל הסטודנטים חייבים לעבור התנסות מעשית המתקיימת בבתי החולים המובילים במדינה. המרכז הרפואי בו מקיימים את הפרקטיקה ממנה רנטגנאי מוסמך ומנוסה שתפקידו ללוות את הסטודנטים לאורך שלבי ההתנסות המעשית, והסטודנטים מבצעים בדיקות שונות תחת השגחה של רנטגנאי מנוסה.

בוגרי תוכנית הלימודים הייחודית מסוגה להכשרת מומחים בתחום הדימות הרפואי נהנים מיתרון נוסף מאחר והמכללה מפעילה מרכז הכוון קריירה שתפקידו לסייע לבוגרים למצוא עבודה ולהשתלב בזמן הקצר ביותר בענף הדימות הרפואי.

למי מתאים תואר ראשון בדימות רפואי?

תוכנית הלימודים החדשה והייחודית מסוגה לתואר ראשון B.Sc בדימות רפואי מתאימה למועמדים המעוניינים להשתלב במערכת הבריאות המתקדמת בישראל ולשפר אותה. התוכנית הייחודית נועדה לפתח מיומנויות ניהוליות ומקצועיות בשילוב רכישת ניסיון מעשי בתחום הדימות ובמדעי הבריאות. התוכנית מרחיבה את ההשכלה המקצועית בתחום הדימות הרפואי ובשילוב התואר האקדמי הבוגרים זוכים ליתרונות רבים בשוק התעסוקה.

לכן, אם אתם מחפשים תוכנית לימודים יוקרתית המעניקה לכם תואר אקדמי, הכשרה קלינית בתחום הדימות ומקצוע מעניין ומבוקש עם שליחות כדאי לכם להירשם ללימודי דימות במכללה מובילה.

מחפשים חדש ולראשונה בישראל! תואר ראשון B.Sc ייחודי בדימות רפואית ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך