השתלות שיניים ברומניה

כל מה שרציתם לדעת על השתלות שיניים

מבין מדינות אירופה, מזרח אירופה בכלל ורומניה בפרט הן בין המדינות הזולות הקיימות. עלות הנדל”ן הנמוכה ועלות כוח האדם ברומניה מביאות למדד מחירים לצרכן נמוך יותר בתחומים רבים, ומושך לרומניה תיירים ומבקרים מסיבות שונות. תיירות רפואית היא אחת הסיבות הללו ותחום טיפולי השיניים ברומניה עולה כפורח.

שיטות חדשניות ומתקדמות מאפשרות השתלת שיניים ביום אחד, ללא צורך בתהליכים מורכבים המחייבים המתנה בין שלבי ההשתלה, ללא ביקורים חוזרים ונשנים במרפאת השיניים וללא תהליכי שיקום ארוכים ומייגעים. בביקור בן סוף שבוע קצר ברומניה, ניתן לצאת עם שיניים חדשות במחיר נוח וגם ליהנות ממנוחה וטיול בשכיית חמדה אירופית. על פניו מדובר בהצעה משתלמת וכדאית, אלא שיש פרמטרים נוספים שיש להביא בחשבון.

בהיבט הרפואי מדינת ישראל היא בין המדינות המובילות בעולם בתחום לימודי הרפואה בכלל ורפואת השיניים בפרט. סטודנטים לרפואה מרחבי העולם מגיעים לישראל לקבלת הכשרה ולמידה מתוך הבנה כי הרמה הנדרשת בישראל היא בבחינת תו תקן לאיכות ולמקצוענות ללא פשרות.

יש לזכור כי השתלת שיניים היא ניתוח לכל דבר. ניתן לבצע את הטיפול בהרדמה מלאה או בהרדמה חלקית, יש לעבור סדרה של תשאולים רפואיים טרם ההשתלה על מנת להבטיח את הטיפול המיטבי והמתאים ביותר לכל אדם על פי מצבו הרפואי והגופני. למרות יתרונות השיטות החדשניות בהן מתבצעת השתלת שיניים ביום אחד, בעזרת טכניקות לייזר וצילומי תלת מימד מתקדמים, לא מדובר בשיטה המתאימה לכל אחד וישנן מגבלות בגינן לא ניתן לבצע את ההשתלה באופן זה ויש לקבל את הטיפול בשיטה המסורתית המחייבת מספר רב של ביקורים. מרפאת שיניים בחו”ל לא תוכל לספק זאת וקיים חשש כי גם מחסום השפה העומד בין הרופא/ המרפאה למטופל לא יציג תמונה מלאה ומדויקת של צרכי המטופל ומצבו הרפואי.

גם שאלת האחריות עולה כמובן, כאשר מדובר בטיפולים יקרים האמורים לספק מענה לשנים רבות. טובות המרפאות, בארץ ובחו”ל,  מציעות טיפולי שיניים באחריות, ומוכנות לקחת ע עצמן טיפול בכל תיקון או כשל לאחר ההשתלה. אלא שהאחריות ניתנת על השיניים בלבד ואינה כוללת מימון לטיסות ולשהייה נוספת בחו”ל, מה שעשוי להקשות במקרה הצורך. לאחר השתלת שיניים המתבצעת בישראל, יזומן המטופל מקץ כחודש לביקורת על מנת לוודא כי השתלים נקלטו היטב, והפה בריא הן בתחושת המטופל, הן בנראות והן בתפקוד. לא נכון יהיה לוותר על הביקורת והאחריות הנלוות לטיפולי ההשתלה.

צרכנות נבונה היא כלי הכרחי בעולם החומרי בו קיים קושי תמידי לאזן בין הכנסות להוצאות. יחד עם זאת, ישנם תחומים, כאשר התחום הרפואי בראשם, בהם כסף אינו יכול להחליף איכות ונוחות, וחיסכון כספי מיידי עשוי להיות יקר מאוד בהמשך, ולא רק בכיס.

מחפשים השתלות שיניים ברומניה ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך