השמיכה הכבדה שהפתיעה את עולם הרפואה

תוכן ממומן

folded-duvets-quilts

קרדיט: FREEPIK

אם אתם מתקשים להירדם בלילות הארוכים, הכתבה הזו נכתבה במיוחד עבורכם. אנחנו הולכים לספר לכם על המוצר המדהים שהפתיע בצורה מדהימה ביותר את עולם הרפואה.

שמיכה כבדה כבשה מיליוני מטופלים בכל רחבי העולם המתקשים להירדם בלילה. מדובר על מוצר טבעי לחלוטין שבטיפול חיצוני לגמרי מצליח לגרום לאותם מטופלים פשוט… לישון טוב בלילה.

מדובר על מוצר פשוט להפליא אך מדויק ביותר עבור מגוון רחב של בעיות שינה מהן סובלים עשרות ואף מאות מיליוני אנשים בכל רחבי הגלובוס.

אם גם אתם נכללים בתוך קהל היעד הזה, אין ספק שאתם חייבים להכיר כמה שיותר מהר את המוצר המפתיע – שמיכה כבדה.

שמיכה כבדה ולישון!

כיום, לאחר שנים של פעילות, מעיד מייסד חברת פרופריו המייצרת שמיכות כבדות איכותיות מ-100% בד במבוק טבעי:

“אלפי מטופלים רק בישראל שניסו ורכשו את השמיכה הכבדה שלנו – חזרו לישון בלילה. רובם המוחלט, אחרי שנים ארוכות של ניסיונות וטיפולים שונים ומגוונים, בכל הצבעים שאתם רק יכולים לדמיין. פתאום גילו את השמיכה הכבדה, ניסו ונרדמו!

למי מאיתנו שרגיל לישון טוב בלילה, זה יכול להישמע קצת מוזר. אבל שגרת החיים של אנשים המתקשים להירדם בלילה אינה שגרה תקינה ובריאה. זה מאוד קשה לנהל אורח חיים תקין כשיש לך בעיות שינה. הלב שלנו תמיד נמצא עם הלקוחות, כל אחד מגיע עם סיפור אישי ונוגע ללב. לאנשים יש שאלות קשות לפעמים, אתה לא מצליח לתפוס איך מאן דהוא ניסה לטפל בכל כך הרבה שיטות.

שנים רבות של תסכול שירדו לטמיון. ופתאום ב”ה אנחנו מצליחים לתת להם פתרון אמיתי, פתרון טבעי ובריא לחלוטין. וכל זה במחיר שפוי וחד פעמי. זה פשוט מרגש כל פעם מחדש, הרגשה שלא ניתן לכתוב במילים.

שמיכה כבדה היא פתרון בשביל הלקוחות שלנו והיא המנוע שלנו לקום כל יום מחדש ולעשות את מה שאנחנו עושים.”

משתף אותנו במילים המרגשות, ישראל, המייסד של החברה.

איך משיגים שמיכה כבדה? יש משלוחים?

בוודאי! בעידן של היום, החלטנו שאנחנו חייבים לתת מענה לכל הקהלים. אנחנו מספקים משלוחים מהירים ובמחיר מינימלי שיכסה את עלות המשלוח. כמו כן, אנחנו נותנים 30 ימי ניסיון ללא התחייבות, במידה והלקוח עדיין לא מצליח להירדם, גם בעזרת השמיכה הכבדה אז אנחנו מוכנים לקבל בחזרה את המוצר כשהלקוח מכסה את עלות המשלוח בלבד.

לעיתים נדירות זה קורה שלקוחות מחליטים להחזיר את המוצר. כשזה קורה אנחנו תורמים את השמיכה לעמותות ומוסדות אשר זקוקות לשמיכות הכבדות.

כמובן שאנחנו תמיד אומרים – צריכים לטפל באופן מקצועי בבעיות שינה, מול רופאים ומכוני שינה שמוסמכים לעסוק בדבר. ובכל זאת, שמיכה כבדה היא טבעית לחלוטין וניסיון לטפל באמצעותה הוא בהחלט מבורך ואינו דורש שום תהליך רפואי מיוחד.

אנו מזמינים אתכם לצפות במגוון שמיכות כבדות המופיעות באתר של פרופריו – יצרנית שמיכות כבדות מ-100% בד במבוק טבעי עם משלוחים בכל הארץ: פרופריו שמיכה כבדה.

מחפשים השמיכה הכבדה שהפתיעה את עולם הרפואה ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך