המושכים בחוטים – הכירו את הדור החדש בהצערת עור הפנים

תמונה, יחצ

טכנולוגיית החוטים הנספגים -מינט 

נשיא האיגוד לכירורגיה פלסטית  בקוריאה ד”ר מון ומבכירי הפלסטיקאים בארצו הגיע ארצה  לאחרונה כאורח של חברת סלע מדיקל העוסקת בהפצה של מכשור בתחומי הרפואה כמו הנוירו-רדיולוגיה פולשנית {צנתורי מוח} הכירורגיה והאסתטיקה הרפואית מהגדולות בארץ.  ד”ר מון בחר להציג את החידושים האחרונים בתחום הכירורגיה והאסתטיקה בפני פורום של כ – 90 מבכירי הפלסטיקאים  דרמטולוגים ורופאים –  אסתטיקה הרפואית .

.בנאום שנשא ציין ד”ר מון כי  הטיפול באמצעות החוטים הנספגים עתידים לחולל מהפכה בעולם האסתטיקה והכירורגיה הפלסטי

הפיתוח האחרון בטכנולוגיית החוטים הנספגים “מינט”  מאפשר גמישות  ואלסטיות רבה מהדור  הקודם עובדה שנזקפת בזכות  המבנה המיוחד בעל הזיזים המשמש כעוגן אותו מעניקים החוטים בשכבה התת עורית ולמעשה מסוגלים להיאחז באותה רקמה שומנית ופועלת להרמת את עור הפנים למראה  חיוני יותר ומאפשרת להחזיר את המבנה האנטומי למקומו הטבעי הראשוני לפני שחל תהליך ההזדקנות והגרביטציה שלה  השפעה  ישירה על רקמות השומן התת עוריות  הצונחות כלפי מטה.

תמונה, יחצ

מהי טכנולוגיית חוטי MINT:

חוטי מינט  עשויים  Pdo  פולידרוקסנון  , חומר המוכר בשרותי הרפואה ובחדרי הניתוח מזה כמספר עשורים. מטרת  הטיפול בחוטי המינט הינו הידוק של הרקמות בפנים שבתהליך ההתבגרות התרופפו וגרמו לרפיון בולט, חוטי מינט עוזרים ביצירת מבנה אלסטין וקולגן ומתן מראה חיוני , צעיר ואסוף יותר לפנים שלנו. במהלך הטיפול מחדיר הרופא/ה {שעבר השתלמות על ידי החברה המשווקת} קנולות בהן נמצאים  החוטים  אשר לאורכם קיימים זיזים  ,ברגע שהחוטיםממוקמים אנטומית  נכון בעור הפנים  , הקנולה { מחט עם צינורית דקיקה} נשלפת החוצה  והרופא גוזר את קצהו המיותר של החוט ולמעשה באופן מידי מתבצעת ההרמה של רקמת הפנים.

הדור הראשון של החוטים הנספגים  בשנת 2005 לא אפשר את החיבור האידאלי לרקמת העור ואחת מתופעות הלוואי היתה קריעה של החוט והתמוססותו.

הפיתוח החדש חוטי מינט גמישים ואלסטיים יותר ובאמצעות הטכניקות החדשות  המאפשרות  חדירה לרקמות העור שיכולות לשאת רקמות שומן ולמעשה להעניק את אפקט הרמת הפנים  האידאלי ביותר.

הטיפול באמצעות חוטי “מינט” הינה פרוצדורה מרפאתית יחסית פשוטה ,  ההליך יתבצע תחת אלחוש מקומי ובסיומו ניתן לחזור לשגרה רגילה  ועם תוצאות שנראות לעין באופן מידי ותוצאות מתמשכות בין 6-12 חודשים.

החומר בטוח לשימוש ונספג באופן מלא על ידי הגוף תוך כ-6 חודשים עד שנה, התוצאה יחד עם זאת ,בזכות מבנה הקולגן והאלסטין שיוצר הגוף סביב החוטים נמשכת כשנה.

חוטי “מינט” הקוראנים בעלי אישור   ,CE  ,FDA האמריקאי   האירופאי ומשרד  הבריאות  הישראלי  .

מחפשים המושכים בחוטים – הכירו את הדור החדש בהצערת עור הפנים ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך