בדיקת קורונה מהירה ללא מכשיר תוך 10 דקות

באדיבות סופיה ישראל - 12

תאגיד האבחון האמריקאי, קווידל (Quidel) קיבל את אישור ה –FDA  לבדיקת קורונה מהירה ללא מכשיר תוך 10 דקות. קבוצת רימיפארם, נציגת קווידל בישראל, פועלת לאישור מיידי מול משרד הבריאות

 

קווידל (Quidel), חברה ציבורית אמריקאית ותיקה ואחת הגדולות בעולם, הנסחרת בנאסד”ק ונחשבת ליצרן מוביל של פתרונות לאבחון מדויק ומהיר של מחלות זיהומיות, קיבלה את אישור מינהל המזון והתרופות של ארצות הברית ה – FDA לבדיקת קורונה מהירה ללא מכשיר תוך 10 דקות.

 

קווידל מספקת מגוון טכנולוגיות לשיפור חיי המטופלים בבתי החולים ובקהילה ועומדת מאחורי פריצת הדרך הטכנולוגית של מכשיר סופיה אשר פועלת בהצלחה בשימוש על ידי צוותים רפואיים ללא מעבדה באמצעות כ – 60 אלף מכשירים ברחבי ארצות הברית וכ – 300 מכשירים ברחבי ישראל.

 

לאחרונה הצטרפו עוד מדינות כמו הולנד, גרמניה, אנגליה, פינלנד, סלובניה ורבות אחרות לשימוש בטכנולוגיה הניידת של סופיה אשר בנוסף לאישור ה – FDA ומשרד הבריאות היא בעלת תו התקן האירופאי CE ומאפשרת לבדוק כ – 40 איש בשעה עם תשובה תוך 15 דקות. קווידל גם קיבלה לאחרונה מענק פדרלי להגדלת היצור ל – 8 מיליון בדיקות בשבוע והמהלך יתבצע כבר בחודש ינואר.

 

קווידל מיוצגת בישראל כ – 20 שנה על ידי קבוצת רימיפארם, המשווקת בין היתר מוצרים רבים כגון מכשיר ובדיקות PCR, דיאגנוסטיקה מתקדמת על תאים וכן קיטים מהירים מגוונים נוספים. עם קבלת אישור ה – FDA  האמריקאי החלה כבר קבוצת רימיפארם, לפעול לאישור מיידי מול משרד הבריאות של בדיקת הקורונה המהירה ללא מכשיר תוך 10 דקות.

 

בסופיה ישראל מסרו היום בעקבות האישור כי: “האנושות זקוקה לעוד בדיקות מיידיות, מהירות והמוניות בנוסף להגעתם המשמחת של החיסונים. כתוצאה ממוטציות וזנים חדשים לנגיף הוא ימשיך ללוות אותנו בעתיד הקרוב והבדיקות המיידיות יהפכו נפוצות יותר ומהירות יותר. במהלך שנת 2021 תייצר חברת קווידל כ – 600 מיליון בדיקות מהירות כמענה על צורך שכבר קיים ברחבי העולם וחלקן מיועדות להגיע לישראל כדי לסייע בהמשך ההתמודדות עם הנגיף.”

 

להודעה באנגלית לחצו כאן:

https://ir.quidel.com/news/news-release-details/2020/Quidel-Receives-Emergency-Use-Authorization-for-QuickVue-SARS-Rapid-Antigen-Test-for-COVID-19-Diagnosis/default.aspx

 

לצפייה בסרטון על פעילות קווידל וסופיה בתקופת הקורונה לחצו כאן. הסרטון לשימוש חופשי:

https://youtu.be/X-RiVTF4Rn0

מחפשים בדיקת קורונה מהירה ללא מכשיר תוך 10 דקות ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך