השתלות שיניים ביום אחד

woman-3498849_640

תהליך השתלות שיניים בשיטות המסורתיות אורך חודשים אחדים, וזאת בשל הצורך בהמתנה בין החדרת השתל העשוי מטיטניום לעצם, להתמזגות וחיבור בין השניים בתהליך הקרוי אוסאואינטגרציה.

השתלת שיניים ביום אחד מתבצעת באמצעות שיטות חדשניות אשר באו לתת מענה לצרכי המטופלים, הנאלצים להמתין חודשים ארוכים בין שלבי ההשתלה, ונעזרים בשיניים תותבות נשלפות או קבועות בתקופה זו. הרצון לסיים את כל ההליך הטיפולי והכירורגי באמצעות השתלות שיניים ביום אחד והחלמה מהירה מתהליך בודד, מושך מטופלים רבים הפונים אל מומחי השתלות השיניים בבקשה לפרטים.

בין החיפושים הבולטים ברשת ניתן למצוא השתלות שיניים ביום אחד מחיר, השתלות שיניים ביום אחד איך זה עובד, וכמובן חיפוש אחר מומחי השתלות שיניים מומלצים לביצוע העבודה.

חשוב לדעת כי השתלות שיניים ביום אחד אינן מתאימות לכל המטופלים, ולמעשה רבים אינם עונדים בדרישות לביצוע הטיפול המורכב.

בין הפרמטרים הנבחנים לצורך קיום ההשתלה בדרך זו:

נפח ואיכות העצם- עצמות החניכיים הרכות מהוות את הבסיס לכל השתלת שיניים, כאשר פעמים רבות בעקבות בדיקות מוקדמות נמצא כי צפיפות העצם אינה מספקת לקליטת השתל וליציבותו, או לחילופין נפח העצם ועומקה אינו מספק. במקרים כאלה ניתן לחזק את העצם באמצעות השתלת עצם, אולם אין מדובר בפעולה הניתנת לביצוע במהלך השתלות שיניים ביום אחד.

בחירת השתלים- השתלת שיניים ביום אחד מתאפשרת באמצעות שימוש בשתלי טיטניום ארוכים יותר מכלל השתלים הקיימים בשוק, וזאת מאחר ובתהליך זה לא מתקיימת המתנה לקליטת השתל וספיגתו בעצם. השתלים הארוכים יספקו אחיזה מידית ויאפשרו העמסה של כתרי חרסינה או זרקוניה מעליהם.

מבנה לסת ומנשך מאוזן- מבנה הלסת והסימטריות של המנשך חשובים אף הם בתכנון השתלות שיניים. השיטה אינה מיועדת למי שסובל מחריקות שיניים או מנשך שאינו מאוזן וזאת בשל הצורך בפיזור השתלים בצורה סימטרית ומאוזנת.

גורמי סיכון ומצב רפואי כללי- שיטת השתלות שיניים ביום אחד מתאימה לאנשים בריאים, לא מעשנים, ללא מחלות כרוניות. טרם ההחלטה האם לבצע את ההשתלה באופן הזה יידרש המטופל לבדיקות כלליות ובדיקות דם, וחוות דעת רפואית כללית.

מחפשים השתלות שיניים ביום אחד ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך