הזרקה הילרואנית – לא רק לנשים

תוכן ממומן

צילום יחצ.

 טיפולי פנים וניתוחים אסתטיים, הסרת שיער, טיפולי פרפ לעור הקרקפת  גם הגברים הצטרפו לגל טיפולי היופי והטיפוח העצמי.

הגבר המטרוסקסואל  מודל 2019  , משקיע יותר כסף בטיפולי אנטי אייג’נג  ,שימוש בקרמים מטפחים לצד טיפולי פנים  וניתוחים אסתטיים מאשר בחדר הכושר מפתיע נכון?

הסטיגמה שהייתה קשורה בטיפוח הגברי נעלמה לחלוטין, גברים בחרים לעבור הליך קוסמטי לשמר את עור הפנים ,המודעות לשימור המראה חזקה מתמיד כיום.

אם בעבר אחד הטיפולים המובילים היה טיפול להסרת שיער  הרי שכיום הדרישה מצד הגברים היא  חיפוש אחרי חידושים ופיתוחים לטיפולים אסתטיים בעור הפנים.

הגבר המודרני מטופח, והופעה חיצונית משודרגת מעניקה לו בטחון עצמי.

הפרוצדורות כוללות הזרקת בוטלניום טוקסין להחלשת המראה הכעוס או העצבות באזור שבין הגבות.

לאחרונה נרשמה עלייה גם בהזרקת חומצה הילרואנית למילוי נפחים באזורים שהתרופפו בפנים לצד חידוד קו לסת למראה גברי ומודגש.

במשך השנים רובנו מאבדים חלק ממסת השרירים והעצמות שהייתה לנו בנעורים, יסודות הפנים  החל מגיל 25 מתרופפים כך שעשור מאוחר יותר  עורנו, שפעם היה מהודק ואסוף  סביב אבירינו , הופך לרפוי ומקומט.

אז, מי את הילרואנית?  נחזור אחורה בזמן לשנת 1935 בקירוב שני מדענים מאוניברסיטת  קולומביה  ,הצליחו לבודד חומר דמוי ג’ל סמיך לחלוטין המיוצר בקרומי התאים ברקמות הגוף.

אותו חומר העשיר בחומצה גלוקורונית והשם שהוענק לה היה “הילרואנית” לחומצה ההילרואנית  ישנה משמעות גדולה ומכרעת ביכולת העור לשמר מים , החומצה מצליחה לספוח אליה מים והיא גם פועלת לתיקון רקמות העור שלנו ולזירוז תהליכי החלמה מזיהומים ואפילו פציעות.

אחת מהחומצות החדשות שמעניקות מענה לאותם גברים שמחפשים הזרקות של חומצה הילרואנית שיעניקו מראה טבעי ובטוח     “סייפה” וכשמה כן היא “בטוחה ”  מבית CROMAהאוסטרית.

סייפה  היא למעשה חומצה המכילה  100% חומצה הילרואנית שהינה טבעית וטהורה וללא כל רכיבים מעולם החי .החומצה מיועדת למילוי ולטיפול בקמטי האף והפה  , נפלאה לחידוד והדגשת קו לסת ומעניקה תוצאות שנשמרות לאורך זמן במראה טבעי צעיר ויפה יותר.

הטיפול  עצמו לא כואב כלל וניתן לשוב לעבודה מיד בסיום התהליך התוצאות נשמרות בין 6-12 חודשים .

העלות ? לא זולה  אבל כמובן משתנה מרופא לרופא ומאוד תלויה במראה רפיון העור שלכם  כלומר: נפילה ורפיון .כמובן שפגישת ייעוץ מול רופא /דרמטולוג תעזור לכם להתאים א הטיפול המתאים ביותר לצרכי העור שלכם ואתם בעיקר תרגישו חיוניים יותר לאחריו.

מחפשים הזרקה הילרואנית – לא רק לנשים ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך