איך לשמור על שיער בריא בחורף

תוכן ממומן

2

קרדיט תמונה: FREEPIK

ללא ספק אחד הדברים המאתגרים ביותר בחורף הוא טיפול בשיער שלנו. בין הטמפרטורות הקפואות והרוח הקרה, והפרשי החום הקיצוניים שנכנסים הביתה או למשרד לתוך חדר ממוזג ומחומם היטב. , אבל עם כמה טיפים פשוטים, תוכלי לשמור על השיער שלך בריא ונראה במיטבו לאורך כל העונה.

מדוע חשוב לשמור על בריאות השיער במהלך החורף?

כאמור, החורף יכול להיות קשה עבור השיער שלך. השילוב של אוויר קר ויבש וחימום פנימי יכול להשאיר את השיער שביר ובלתי ניתן לסירוק בעליל. למרבה המזל, יש כמה צעדים פשוטים שתוכלי לנקוט כדי לשמור על שיער בריא לאורך כל החורף. קיבצנו עבורך כמה מהם:

5 העקרונות לשמירה על מראה שיער בריא כל השנה

הרבה פעמים שואלים אותי מה הסוד לשמירה על שיער בריא כל השנה. אמנם אין תשובה מתאימה לכל הנשים ולכל סוגי השיער באופן חד משמעי וכולל. אך ישנם חמישה עקרונות כלליים שכולם צריכים לפעול לפיהם. נתחיל עם שמירת השיער בכל השנה, ומשם נמשיך לשמירה הייחודית הנדרשת מאיתנו בחורף:

ראשית, חשוב להשתמש בשמפו איכותי באופן קבוע ולהשתמש במוצרים המותאמים לסוג השיער שלך..

שנית, ודאי שאת מקבלת מספיק חלבון מהמזון שאת אוכלת – זה עוזר לחזק את שורש השערה והשערה עצמה, ולמנוע שבירה או נשירה של שערות חלשות.

שלישית, הימנעי ככל האפשר משימוש בכלי חשמלי המפזר חום ישירות על השיער כדוגמת מפזר חום או פן.

רביעית, אל תשכחי לגזור קצוות שיער שרופים או מפוצלים..

ולבסוף, יש להגן על השיער מפני קרני השמש החמות, בפרט בארץ החמה שלנו שהשמש לוהטת. ניתן לעשות זאת על ידי חבישת כובע או כיסוי ראש מעוצב, ובמקביל על ידי שימוש במרכך שיעצור את התייבשות הטבעית של השיער בחום השמש.

על ידי ביצוע העצות הפשוטות הללו, תוכלי לשמור על שיערך במראה בריא ויפה לאורך כל השנה!

איך לשמור על בריאות השיער שלך בחורף

אחרי שהסברנו את כללי השמירה על שיער איכות במראה מיטבי במשך כל השנה, נמשיך להתמקד שנושא שמירת השיער בחורף. כאמור, החורף יכול להיות קשה מאד עבור השיער שלך. האוויר הקר והיבש יותר עלול לגרום לו להרגיש שביר ובלתי ניתן לניהול. למרבה המזל, יש כמה צעדים פשוטים שתוכלי לנקוט כדי לשמור על השיער שלך בריא ונראה במיטבו לאורך כל העונה. אחד הדברים החשובים ביותר שאת יכולה לעשות הוא להשתמש במסכה לשיער לפחות פעם בשבוע. מסכה טובה לשיער תעזור להגביר את הלחות של השיער שלך ולהחזיר את מאזן הלחות הטבעי שלו. בנוסף, הקפידו להימנע משימוש בכלים חמים (כגון מייבש שיער או מזגן מחמם ישירות על הראש, גם כשממש קר בחוץ והרגע נכנסת הבית ואת מרגישה שהאף שלך עוד רגע קופא מקור…). אם השיער שלך יבש באופן טבעי החום החזק עלול לגרום לו נזק נוסף. לבסוף, המצב של השיער שלנו קשור מאד לתזונה. שימי לב שאת אוכלת אוכל בריא ומקבלת את כל אבות המזון הנצרכים לך, או על כל פנים משתמשת בתופסות מזון (כגון אומגה 3) שנותנת לגוף שלך את מה שהוא צריך. מזון כמו סלמון, זרעי צ’יה ואגוזי מלך הם כולם מקורות מצוינים לאומגה 3. על ידי ביצוע העצות הפשוטות הללו, תוכלי לשמור על שיער בריא ויפה לאורך כל החורף.

עוד כמה מילים על מסכת שיער – מסכת שיער טובה יכולה לעשות פלאים לשיער שלך, לספק לו את החומרים המזינים הדרושים לו כדי להיראות ולהרגיש במיטבו. בבחירת מסכה לשיער, חשוב לבחור במסכה המותאמת לסוג השיער הספציפי שלך. אם יש לך שיער יבש, למשל, חפשי מסכה שעשירה במרכיבים ממלאי לחות כמו חומצה היאלורונית או אלוורה. אם יש לך שיער שמן, לעומת זאת, עדיף לבחור במסכה שנועדה להסיר עודפי שומן מצטבר. ואם יש לך שיער מטופל בצבע, חפשי מסיכה שנוצרה כדי להגן מפני דהייה.

מחפשים איך לשמור על שיער בריא בחורף ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך