רופא כלי דם

מומחה לכלי דם, המציע את שירותיו בבתי החולים השונים, כמו גם במרפאות הפרטיות, כאשר לצדו עובדים מומחים רפואיים נוספים, מתמחה במתן מענה טיפולי למגוון מחלות הקשורות לכלי הדם, לרבות ביצוע הליכים כירורגיים מכל מיני סוגים. כמו: ניתוחים לשחזור כלי דם, ניתוחים להסרת גידולים וסקולריים או דליות, ניתוחים להשתלת כלי דם ועוד.

מטרתם העיקרית של טיפולים אלה היא לאפשר זרימה טובה ומוצלחת של הדם, להפחית את לחץ הדם הגבוה, העשוי לאפיין אזורים שונים בגוף אצל חולים מסוימים, לאפשר איזון נכון של לחץ הדם וגם להכין את המטופל ואת מערכת כלי הדם שלו לסוגים שונים של טיפולים.

שיטות טיפול שונות

כירורג כלי דם נעזר בשיטות טיפול שונות על מנת לשפר את זרימת הדם. מנתח כלי דם יבצע לרוב פעולות של ניקוז כלי דם, הנוטים להפריע לזרימתו התקינה של הדם, הוא יבצע מעקפים מיוחדים לאותם כלי דם פגומים וגם ניתוחים הכוללים התקנת שתלים המחליפים את האזורים הפגומים.

רופא כלי דם יבצע גם הליכים הקשורים ללב ולמערכת כלי הדם יחדיו, כמו צנתורים וכן התקנת תומכים. הליכים אלה יבוצעו לרוב במקרים של מפרצות בעורקים או במצבים בהם מתגלה סתימה בכלי הדם המצריכה מענה מיידי.

ישנם כיום לא מעט מומחים לכלי דם, המציעים את שירותיהם לסובלים מבעיות הקשורות לכלי הדם. מומחים אלה מנוסים, מיומנים ומקצועיים מאד והם עומדים לרשותם של מטופליהם על מנת לסייע להם לשפר את איכות חייהם ואת מצבם הבריאותי.

מומחים אלה סיימו לימודי רפואה ולאחריהם התמחות מיוחדת בכירורגיית כלי דם, שאותה הם עברו בהצלחה. שיטת הטיפול שתינתן למטופל תבחר בהתאם למספר פרמטרים, לרבות מצבו הבריאותי העכשווי, הבעיה בגינה פנה למומחה וכן פרמטרים נוספים המצריכים התייחסות מיוחדת לפני מתן הטיפול.

בזכות הפיתוחים הטכנולוגיים החדשניים בתחום הרפואה, לרבות כירורגיית כלי דם, יכול לספק כיום הרופא את המענה הנכון והמדויק למטופל, המתבסס על שילוב בין טכנולוגיות מתקדמות לשיטות טיפול מסורתיות וותיקות יותר בהתאם לצורך. חלק מהטיפול ידועים כטיפולים פשוטים וקלים ואילו חלקם מורכבים ודורשים, מצדו של הרופא, רמת מיומנות גבוהה במיוחד.


מחפשים רופא כלי דם ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך